Strony internetowe to aktualnie najskuteczniejsza forma reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw działających w sektorze handlu i usług. Firm tworzących tego typu rozwiązania informatyczne jest obecnie mnóstwo, dlatego wybór najlepszej to czasami droga przez męki, która nie zawsze kończy się sukcesem.

Aby uniknąć wyrzucenia pieniędzy w błoto, trzeba przede wszystkim dokładnie przejrzeć oferty firm oraz freelancerów z regionu, z których usług skorzystali nasi znajomi lub ludzie, którzy mogą wyrazić na ich temat opinię.Jeśli nie mamy jednak osoby, która może pomóc nam znaleźć solidną i w pełni profesjonalną firmę lub osobę zajmującą się tworzeniem stron internetowych, możemy poszukać firmy w tradycyjny i najpopularniejszy sposób, czyli przy użyciu wyszukiwarki internetowej. Po znalezieniu firm z regionu powinniśmy przeprowadzić selekcję, podczas której powinniśmy wziąć następujące czynniki:

– ilość realizacji oraz ich jakość, która udokumentowana została w portfolio danego freelancera lub firmy
– koszt wykonania strony www zgodnej z naszymi wymaganiami
– bogactwo oferty, która zawierać może dodatkowe usług takie jak pozycjonowanie, czy prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google
– możliwość stałej współpracy w ramach aktualizacji i dalszej rozbudowy strony wwwJeśli kilka firm mimo powyższych kryteriów jest nadal w grze, decydującym czynnikiem powinna być cena, którą w wielu przypadkach możemy negocjować, uzyskując w ten sposób spore rabaty cenowe, które będziemy mogli przeznaczyć na promocje strony www lub inne dodatkowe działania.