Moja firma zajmuje się projektowaniem szaty graficznej, realizujemy loga dla firm/działalności jednoosobowych/przedsiębiorstw, strony internetowe. Warszawa jest szalenie trudnym miastem, ponieważ posiadam dużą konkurencję i kilka firm specjalizuje się jak ja w tej dziedzinie. Postanowiłam rozpocząć akcję reklamową, by dotrzeć do klientów nie tylko on-line, niemniej jednak trafić również do tych, którzy na co dzień nie wykorzystują go w indywidualnej pracy.

Najpierw musiałam przekonać kilka firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek), że wizytówka w spółce jest na dzień obecny niezbędna, jeśli firma liczy na postęp. Potem wzięłam się za tłumaczenie czym są strony z systemem cms. Warszawa znów mnie zaskoczył. Wydawało mi się, że w tak dużym mieście właściwie każdy posiada ogólne pojęcie co kryje się pod definicją wyrazu cms. Dosłownie najmłodsze mężczyźni i kobiety miały z tym problem i w większości wydawało się jakby 1szy raz je słyszały. Generalnie wiele nieznacznych odstraszała cena za wykonanie witryny i dalsze jej utrzymanie. Spora większość przedsiębiorców uznała, że nie istnieją tanie strony internetowe. Warszawa ma w rzeczywistości pokaźną sumę firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek) i stowarzyszeń. Wiem, że mój koncepcja był trafiony, bo przekonałam do siebie wielu nabywców, którzy aktualnie zachwalają sposobów cms-a, na dowód czego przysyłają mi bez ustanku nowych nabywców. I chociaż pracuję i zarabiam w Internecie, to wiem że nie trzeba lekceważyć tradycyjnego dojścia do kontrahenta.